Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

NATO nije jedini put Srbije

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 februar 2010 02:29
Novosađanka
Nije uobičajeno, ali nisam mogla da odolim da ne pošaljem ovaj vic:)

Elem, došli neki američki generali u goste srpskim generalima, da provere koliko je armija Srbije napredovala i da li je podobna za ulazak u NATO.
Posle oficijelnih razgovora, jedan od gostujućih generala priđe svom srpskom kolegi da ga malo za...vitlava, i upita ga:
- Pa dobro, recite mi, kako je to bilo ratovati protiv najjače armije na svetu?
- Pojma nemam, kolega, nikad nismo ratovali protiv Rusije!
Preporuke:
0
0
2 petak, 05 februar 2010 02:35
Ultravisitor
G. Konuzin je umislio da je on predsednik Srbije. Pa nismo mi ekselencijo ruska gubernija. E pa nece moci! Samo predsednik Tadic ima pravo da odlucuje gde cemo i sta cemo. I joste sdutanovac koji je resorni ministar za integracije srpskog topovskom mesa u NATO. Hocemo li biti Pasuluk, sa specijalnim vezama sa bivsim delovima zajednicke drzave, sa nivoom demokratije koji smo dosegli na to imamo pravo, a i nasa su ocekivanja da nas drug Tadic orijentise gde on misli da je bolje. Drug boris je izuzetan demokrata a i ima odlicne prijatelje na zapadu. Pogledajte slike na internetu.
Preporuke:
0
0
3 petak, 05 februar 2010 02:52
Goran Jevtović
Na mnogaja ljeta Ambasadore.
Ruska duša, pravoslavna. Kako to lepo odzvanja.
I znajte, za ogromnu većinu Srba Rusija je majka...
Preporuke:
0
0
4 petak, 05 februar 2010 05:46
Beli Grad
Na žalost, Novinar (ne jasno ko je on i za koji list radi), je žrtva ponižavajućeg i bezizlaznog stanja u koje je sebe dovelo rukovodstvo Srbije. (izbegavam da kažem Srbijansko, mada bi , na žalost, bilo priladno reći cigansko rukovodstvo, uz iskrenu čast i čest Romima).
Dakle, uz svo uvažavanje novinarove slobode, stila idr.nedopustivo je da novinar nije ni pokušao da iznađe makar neki tračak svetlosti iz tupika i šeme u koje su nas zaveli evro- atlatci.Novinar je odsvirao onu vladinu partituru koja se uklapa u rusku izreku:kada propadamo neka to bude uz muziku. Oprostite za moj stil ali mi je, posle čitanja ovog intervjua, sostojanije duha tako da se jedav kontrolišem da ostanem koliko toliko u granicama pristojnosti...
Preporuke:
0
0
5 petak, 05 februar 2010 08:44
Zuta kosa demokrata nasih!
Mimo ovog teksta, ali u vezi sa naslovom: put Srbije su ovi sa slike, Micunovic i Tadic, vodje UDS (Uzurpatorske Demokratske Stranke). Zar nije simoblicno sto im je i kosa zuta! Zuto, boja bolesti, zaraze, smrti i propadanja, postalo je srpska boja!
Preporuke:
0
0
6 petak, 05 februar 2010 09:49
Mirko Grbić, Banjaluka
Kakva neuviđavnost i neiskrenost sa prijetnjama...i volio bih znati kakva je razlika između dva zla, NATO pakta i Rusije.A što se tiče Republike Srpske...pa Rusija ima ambasadora u BiH, Harčenka...koji radi suprotno od onog što ovdje ambasador reče...ili oni nisu ambasadori iste zemlje.Ambasador Harčenko glasa uvijek za odluke OHR'-a. Da li sam ja lud, zbunjen ili normalan ?
Preporuke:
0
0
7 petak, 05 februar 2010 10:13
thinking maize
G-dine Ultravisitor-e, kanda ste zaboravili navodnike (to su one male kvačice: ""!) ili možda ozbiljno shvatate "demokratičnost" "našeg"
"predsednika" Tadića?! Ako je ovo drugo u pitanju, ajte molim Vas, možete Vi i bolji vic da nam ispričate!"
Preporuke:
0
0
8 petak, 05 februar 2010 10:36
Dr.Gonzo
''G. Konuzin je umislio da je on predsednik Srbije.''

Ni blizu. Umislio je da je ambasador SAD ili Britanije. Oni znaju sta je najbolje za Srbiju ..Nazalost
Preporuke:
0
0
9 petak, 05 februar 2010 11:04
Miroslav Đukić
U sistemu kolektivne bezbednosti, kakav danas postoji i gradi se, postojanje jednog takvog agresivnog vojnog pakta može biti samo opasna anomalija. NATO je relikt "hladnog rata", koji treba što pre demontirati. Nestankom SSSR-a, on je izgubio razlog postojanja, misiju i cilj i postao opasna mašinerija koja luta u potrazi za smislom. Usput, obrušava se na nepokorne, ali takvom paktu nedorasle države, kao što je SRJ, Irak, Avganistan... NATO drži pod okupacijom deo Srbije, nemoguće je zamisliti situaciju da preostali deo neokupirane Srbije bude član Pakta-okupatora!
Preporuke:
0
0
10 petak, 05 februar 2010 11:15
by the way
...i kad ce Rusija konacno nesto ''stvarno'' da ucini za nas, a ne da nas samo kritikuje kada pokusavamo da opstanemo u ovakovom okruzenju, gde samo sto nisu opet poceli ratovi da bukte? Ruska pravoslavna dusa? Meni je to vise, ruska vodka i nista preko toga.
Preporuke:
0
0
11 petak, 05 februar 2010 11:18
PETI ELEMENT
Samo "PRVA ( i JEDINA ) SRBIJA", nezavisna od obaveza koje je aktuelana vlast preuzela prema centrima moći koji su je instalirali ima odgovornu geopolitičku promisao prema pristupanju Srbije NATO-u.
Oni koji se stide sopstvene JEDINE SRBIJE frustrirano pokušavaju da ubrzaju istoriju jer imaju obavezu da to učine. Nadajmo se da im to neće poći za rukom.
Za početak, sačekajmo ishod ukrajinskih predsedničkih izbora, trenutno najveće geopolitičko poprište američkog imperijalizma i civilizacijske samosvesti.
A, potom mi.

PS. ..."Ne može Rusija umom da seshvati
opštim se aršinom izmeriti ne da
Njen lik je čudan-i čudno te gleda
u Rusiju možeš samo verovati"

Tjutčev
Preporuke:
0
0
12 petak, 05 februar 2010 11:20
Patriota iz Toplice
Naravno da Nato pakt nije jedini izbor Srbije, koliko god se "druga Srbija" trudila da nas ubedi da je tako. Dvesta uglednih intelektualaca Srbije potpisalo je apel o referendumu na kome bi se utvrdila volja naroda po tom pitanju. "Demokratska" vlast, međutim, kaže da za to nije vreme, a dok dođe to vreme sve čini da medijskim terorom i manipulacijama pripremi Srbe na moralnu kapitualciju pred samim sobom, za sudbonosno "DA" koje će zaokružiti njihov "evroatlantski" put. Ministar razoružanja Srbije i mentalni siledžija bez premca pokušava da ohladi Srbe: on suprodstavlja racionalnost budućnosti emocijama prošlosti i hladnokrovno potire ono što predstavlja duhovnu vertikalu jednog naroda u svetskoj istoriji. I Gebels bi pozavideo na takvoj manipulatorskoj konstrukciji i zameni teza. Kao i autor komentara koji potpuno neosnovano pominje "ruske gubernije".
Hvala ambasadoru Rusije na odmerenim i prijateljskim rečima. Srpski narod će izabrati pravi put ili ga neće biti. To je sudbonosni izbor i istorijsko raskršće svekolikog Srpstva. Poštovanom ambasadoru bratske Rusije srpski narod je zahvalan na podršci i veri koju mu daje. Mi, "primitivni mitomani i guslari" znamo i pamtimo stihove koje je naš narod spevao svom besmrtnom Voždu, ne zaboravljajući ni u pesmi svoju veliku nadu u pomoć i podršku majke Rusije:

"....Ustaj stara Srbijo
i golema Rusijo..."
Preporuke:
0
0
13 petak, 05 februar 2010 11:23
mali cvrcak
Naravno da Srbija nikad neće ući u NATO. To svi znaju. Ove poruke pre svega ima funkciju da NATO lobiste u Srbiji izvede na čistinu. Kvislinško-nacističke kohorte zla ovakvim izjavama gube dobar deo manevarskog prostora u Srbiji. To je osnovna svrha ovoga što je Konuzin rekao.
Preporuke:
0
0
14 petak, 05 februar 2010 11:47
Ruzica Vujovic
"Inicijativa predsednika Dmitrija Medvedeva o sklapanju Ugovora o evropskoj bezbednosti, otvara mogućnost stvaranja podjednakih bezbedonosnih uslova za sve države evroatlanskog prostora nezavisno od toga da li su članice vojno-političkih organizacija ili nisu. Srbija je podržala ovu inicijativu."

To je jako, jako malo za Srbiju koja je u mnogo losijem polozaju nego bilo koja druga evropska drzava... Srbiji trebaju ruske vojne baze, velicine Bondsteel-a, a jos bolje bi bilo da Rusija Srbiji da atomske bombe, - lako bi se onda Srbijica mogla odbraniti od NATO agresije. Ocigledno, Rusija bi da ima verne saveznike, a da je to - osim moralne podrske - nista ne kosta. Krediti, South Stream, sve je to malo bez ozbiljne zastite kroz konvencionalno i atomsko naoruzanje, koje bi u ovoj situaciji Rusija trebalo da ustupi Srbiji, i to neograniceno. Pravdanje kako je ovo zbog nepostojanja zajednicke granice nemoguce je suvise mlako. Kako to nije prepreka za NATO pakt da podrzava svoje klijente? Rusi nisu pouzdani saveznici Srbije, oni naprosto ne shvataju da Srbija nema ni teritorijalne ni ljudske resurse da izdrzi udar koji je na nju izveo NATO pakt. Ambasadorove reci meni zvuce cinicno...ne lipsi magarce do zelene trave.

Na Rusiju se nazalost ne mozemo osloniti. Sve jedno, Srbija mora da se brani od NATO pakta, kako zna i ume. Ova alijansa je svakako jos veoma jaka, ali su njeni najsjajniji dani vec prosli. USA je u velikoj krizi, koja ce uskoro i EU uvuci u ponor. Nadajmo se da ce Washington i Brussel uskoro imati pametnija posla i dici ruke od Srbije i Republike Srpske. Tada ce doci cas za oslobodjenje srpskih zemalja i njihovo ujedinjenje. Tim pre sto ce i druge zemlje regiona pozeleti da se obezbede od brutalne mohamedanske agresije i najezde, sada olicenih u velikoj albaniji i mudzahedinskoj bosni.
Preporuke:
0
0
15 petak, 05 februar 2010 11:50
N. B.
Naravno da NATO nije JEDINI put Srbije, tu je gospodin Konuzin potpuno u pravu. NATO je JEDINI i NEMINOVNI put Srbije...
Preporuke:
0
0
16 petak, 05 februar 2010 12:05
Bojan
@Mirko Grbić

Pogrešnu imaš informaciju, Harčenko je jedan od jačih i iskusnijih ruskih diplomata i s razlogom su ga poslali u BiH. Na prethodnim sjednicama PIK-a i drugih organa je bio uvijek protiv, to je i u javnosti govorio, problem je samo što se njegov glas slabo računa. Ako se sjećaš poslednje izjave grupe ambasadora PIK-a, šta misliš zbog čega nije bila to zvaničja izjava Vijeća za implementaciju mira?
Preporuke:
0
0
17 petak, 05 februar 2010 12:33
zvezdarac
Rusiji je izuzetno stalo do uticaja u Srbiji, kojim dokazuje svoj uticaj u Evropi i svetu. Rusija svoje jačanje na globalnom planu namerava da dokaže upravo ovde. Samo mala ilustracija. Na ruskoj informativnoj televiziji RT, koja se emituje na engleskom jeziku - ruski pandan CNN-a (inače primetno pristrasnija od CNN-a), u levom donjem uglu se smenjuju trenutne temperature u svetskim metropolama. Metropole se ređaju ovim redom: Moskva, Sankt Petersburg, Vladivostok, Beograd, London, Pariz, pa azijske i afričke metropole, pa američke.

Inače, kad smo kod vremenske prognoze na svetskim tv-kanalima, treba primetiti da li, i koje zapadne televizije iscrtaju Kosovo i Metohiju kao posebnu državu. Ja nisam stigao, ali bilo bi zanimljivo proveriti.
Preporuke:
0
0
18 petak, 05 februar 2010 12:44
Cernisevski
Miroslav Đukić
NATO drži pod okupacijom deo Srbije, nemoguće je zamisliti situaciju da preostali deo neokupirane Srbije bude član Pakta-okupatora!

- Trenutno verovatno ne, ali proces kuvanja zabe (kako se to sad popularno kaze) je jos u toku. Oni koji se tome protive ne namecu inicijativu, niti mogu da je osmisle alternativu.
Zato nemojte ni da Vas to (ostatak Srbije u NATO) u nekoj relativno bliskoj buducnosti iznenadi.
Preporuke:
0
0
19 petak, 05 februar 2010 12:51
Jelena
Vreme je dan nam rusi jednom i pomognu.
NATO NIKAD!
Preporuke:
0
0
20 petak, 05 februar 2010 13:09
Mirko Grbić, Banjaluka
Šteta što ambasador nije upitan za onaj cirkus sa maršom ruskog bataljona iz BiH 1999,g, da prije Amerikanaca zauzmu aerodrom u Prištini....pa slavno poslije toga pobjegnu !
Preporuke:
0
0
21 petak, 05 februar 2010 13:21
Anastasia
Čovek je morao da kaže jasno stav Rusije, jer nekim nabeđenim vojnim stratezima u Srbiji nije dosta da čitaju komentare čitalaca, nije im dosta inicijativa 200 intelektualaca i anti nato raspoloženje u Srbiji.samo ne znam fa li su su toliko glupi, ili su toliko odani?
Preporuke:
0
0
22 petak, 05 februar 2010 14:15
Mislilac
Daleko vam lepa kuca gospodine ambasadore, Srbija nece odustati od clanstva u NATO-u u ime nekog virtualnog bratstva.
A ovi srbokomunisti medju komentatorima mogu samo da sanjaju da ce referendumom odvuci Srbiju u propast, jer referendum ce biti raspisan samo ukoliko nasa pobeda na njemu bude jasna kao dan, u protivnom sledimo primer nasih suseda. Samo cete se jednog dana probuditi i bicemo clanica NATO-a, vi cete malo da psujete i protestujete i to je to.
Preporuke:
0
0
23 petak, 05 februar 2010 14:16
Cernisevski
Jelena
Vreme je dan nam rusi jednom i pomognu.

- Prvo, mi najpre to moramo da zelimo. To podrazumeva opsti konsenzus o tome.Toga kod nas nema, ovde je ulazak u NATO glavna tema.
- Drugo, nadam se da shvatate da na ovom svetu nista nije dzabe. Znaci, koliko i kako smo spremni da za takvu vrstu pomoci platimo ? Oni moraju u tome da vide i svoj interes, inace nista od svega toga.
Preporuke:
0
0
24 petak, 05 februar 2010 14:52
Goran Jevtović
Mirko Grbić, Banjaluka
Šteta što ambasador nije upitan za onaj cirkus sa maršom ruskog bataljona iz BiH 1999,g, da prije Amerikanaca zauzmu aerodrom u Prištini....pa slavno poslije toga pobjegnu !

E pa, neće biti tako g.Grbiću. To uopšte nije bio cirkus nego veliki potez. I nisu Rusi pobegli, nego su posle čuvene "petooktobarske revolucije", odlučili da odu. Zašto? Zato što im je jasno predočeno od strane naših evroatlantista da nam pomoć nije potrebna.
Ovo su vam suve činjenice. Bio sam dole u realnom vremenu i sve mi je dobro poznato. Dakle, kada nešto tvrdite, prvo to dobro proučite.
Uostalom, svi događaji nakon toga, potvrđuju napred navedeno. Nemože se na dve stolice.
Preporuke:
0
0
25 petak, 05 februar 2010 15:05
Darko Stanojević
"Mislilac", nemojte da vređate!

Nisu na NSPM samo "srbokomunisti", ima tu nas i "srboćetnika"!

Pozdrav, Ogist Roden.

(uvek se udavim od smeha na ovakve misli-oce)
Preporuke:
0
0
26 petak, 05 februar 2010 18:21
Neofit77
Ko misli da je jedini put Srbije u NATO, neka stavi borbeni ranac na leđa i pušku u ruke pa pravac Avganistan ili Irak, da pokaže svoj evro-atlanski patriotizam, ili ako je prestareo nek pošalje svoju decu. U suprotnom neka prestane da navija za slanje srpske dece po belosvetskim pustinjama, dok za svoju planira prestižne evropske univerzitete, koji bi verovatno bili plaćeni krvlju ovih prvih.
Preporuke:
0
0
27 petak, 05 februar 2010 19:41
Jello Biafra
Ajde lepo da vidimo da i u Banjaluci ima ljudi koji ne vole Ruse. Ja ih jos nisam sreo do na stranama nspm. Lepo da nas ima takvih koji nismo podlegli propagandi Milosevica o tome kako je NATO bombradovao R Srpsku i Srbiju. Rusija je bombardovala Srbiju a pre toga Republiku Srpsku. U medjuvremenu su Rusi proterali Srbe iz RSKrajine. I sta sada hoce? Dosta nam je Rusa! Hocemo u NATO. Na-to imamo pravo!
Preporuke:
0
0
28 petak, 05 februar 2010 19:57
Zoran Nikolin
Nikako mi nije jasno šta ima loše u tome da Srbija
bude vojno neutralna.

Pored toga se pitam kako neki ljudi mogu da zaborave 1999. godinu, a i nekoliko predhodnih godina kada nas je NATO sistematski uništavao kao narod.

Mislim da su priče o "hladnoj glavi" i sagledavanju "nacionalnih intersa" kada je ulazak u NATO u pitanju krajnje bolesne. Pitao bi takve hladnoglave kako bi razmišljali da su ostali bez člana porodice tokom humanitarnih akcija NATO pakta ili da su proterani iz svog zavičaja.
Preporuke:
0
0
29 petak, 05 februar 2010 20:41
kralj-veštac
Vreme je da NSPM počne da proskribuje neke termine sa svojih komentara, a zajedno sa njima i one koje ih postavljaju. Nakon 1945 hitlerovski termin "judeo-boljševik" je proteran iz iole pristojnog društva, vreme je da se isto učini i sa ustaškim "srbokomunista".

U svakom slučaju, bolje i "srbokomunista" nego natodemokrata.
Preporuke:
0
0
30 petak, 05 februar 2010 20:51
VLADAN CACAK
Dame i gospodo,drugarice i drugovi-molim vas da u arhivi pronadjete tekst Boska Obradovica-treca Srbija.Takodje savetujem da procitate i tekst Branka Dragasa pod nazivom-buna.Puno srece,pamet u glavu i svako dobro!
Preporuke:
0
0
31 petak, 05 februar 2010 21:20
MilošRS
Da li su nam Rusi kao slavenska i prevoslavna rodbina pomagali u teškim vremenima ? Da . Mnogo puta.
Da li su nas ubijali, rušili ,pljačkali otimali našu srpsku zemlju ? Ne .Nikad.
Ubijali su nas ,rušili,otimali srpsku zemlju ,pljačkali ...Nijemci ,Italijani, Britanci,USA , FRANCUZI (da, i oni)i mnoge druge zemlje Zapada...
Da li treba da im se izvinimo sto su nas brutalno i svako malo, neljudski prebijali ,satanizovali i da im pod noge bacimo pod noge i ovo malo obraza?
Pa ne ide to...Pa šta košta.
Ulazak u NATO oznacio bi kraj srpskom hodanju na dvije noge...Postali bi narod parije , jadan bijedan i osramoćen, i kao takvi ne bi dugo...
Preporuke:
0
0
32 petak, 05 februar 2010 22:27
by the way
...Eh sta ti je ruska pomoc bila kroz istoriju, samo takva, a i da jeste, gde je sada?

Kad cemo vise prestai da meditiramo na temu opste pravde, junastva,moralne cistote? Jel vi shvatate, da cemo mi nestati sa zemaljske kugle? A Rusi ce nam i tad verovatno reci ''da nema potrebe da nestanemo''. I nemojte da oblacite nikoga iz ruske vlasti u Pravoslavlje, jer oni s tim nemaju veze, nit im je to ideal.
Casni Srbi ce, dao BOg, ustati opet na Veliki Vavilon i izvojevati veliku pobedu, kao sto je to obicno i bilo poslednjih decenija. Zasto to ne bi uradili Rusi il Kinezi, a ne mi? Il Rumuni, Grci i Bugari, i oni su pravoslavni.
Il smo ipak samo mi Boziji izabranici? Vidi se, koliko jesmo.
Preporuke:
0
0
33 petak, 05 februar 2010 23:24
Pera Detlić
Vidimo i sami kako smo prošli sa našom nesvrstanošću i vojnom neutralnošću - kao bos po trnju. Nisam siguran da takav politički stav ima budućnost, kada su skoro sve banana države u našem okruženju stupile u "koaliciju voljnih", a pogotovo one koje su izgrađene i još uvek se grade se na kostima srpskih žrtava.

Stoga smatram da je potrebno da se odbaci dogma iz doba SFRJ o vojnoj neutralnosti.

Pozivam NSPM da umesto trenutne ankete "Da li ste za raspisivanje referenduma o pristupanju NATO paktu?" postavite pitanje "Da li ste za to da Srbija pristupi Organizaciji Ugovora o kolektivnoj bezbednosti?"
Preporuke:
0
0
34 petak, 05 februar 2010 23:43
iz Amerike
Nazalost Novinar-ka nije potavio-la pravo pitanje. Da li iz neukosti/neobavestenosti ili zato sto je to tabu tema u politickom okruzenju u kome se Srbija nalazi ? Zato mnogima nije jasno odakle ovakva groznicava agitacija pocev od marta prosle godine da se Srbija posto-poto ugura u NATO alliance of the willing.
Preporuke:
0
0
35 subota, 06 februar 2010 00:12
gremlin
d u ž n i s m o k ' o g r č k a -
i to zapadu.
ulaskom u eu (više nasilno) prihvatamo sve, pa i nato. osim toga, to je jedini način da se izbegne novi rat na balkanu, ali i izgradi neko novo "bratstvo i jedinstvo". vuuci će sigurno biti siti, a za koze - videćemo.
Preporuke:
0
0
36 subota, 06 februar 2010 00:16
Nikola Turajlić
Ambasador Konuzin samo upozorava da uključivanje Srbije u NATO isključuje blisku saradnju sa Rusijom, za razliku od američkog koji odredjuje zadaću domaćim vlastodršcima.
Ne ulazeći u moralni aspekt pristupanja Srbije NATO-u, osvrnuo bih se na ekonomsku stranu članstva u savezu, kao i samoj EU.
Stupanje Srbije u euroatlanske integracije znači pre svega obavezu pridržavanja njihovih pravila igre, što nije uvek u interesu članica.
Svaka članica je obavezna doprinostiti u budžete NATO-a i EU, radi njihova finansiranja.
Članice NATO-a su u obavezi da ispunjavanje standarda kako obuke, tako i opreme armije, što predstavlja ogromni finansijski teret za nove članice koje praktično kreću od nule. Jedini ekonomski plus predstavlja osnivanje novih NATO baza (kao napr. sada aktuelni antiraketni sistem
u Rumunjskoj) čiji vojnici povećavaju potrošnju u mestu boravka. Priče o proizvodnji naoružanja za potrebe NATO su obična propaganda njegovih pobornika.
Što se tiče EU ova daje dotacije, prema svojim prioritetima. Tako napr. Srbiji već nedostaje novac za narodne kuhinje, ali bi stupanjem u EU dobila dotacije za postrojenja za čišćenje otpadnih voda, a njihov proizvod se ne može variti u kazanu.
Medutim očekivane reke novca ne teku iz EU, kao što se sada vidi na članicama koje su u finansijskoj krizi.
Stalno obećavanje članstva u EU (raja na zemlji), čega se "mudri" srpski gradjani drže kao pijani plota, je za srpsku političku elitu jedini način za održavanja na vlasti. To što njihovi komšije iz EU pasu travu kao i oni gradjanima ne koristi za pouku.
Priče o investicijama iz EU koje samo što nisu preplavile Srbiju, će se verovatno ostvariti sada kada je Boža integrator otvorio za njih dunavski put.
Stupanjem u EU u odnosu na Rusiju Srbija gubi bescarinski režim, bezvizni režim, postaje članom grupacije koja nema naročito prijateljske odnose s Rusijom.
Po mojem sudu za Srbiju je optimalno priveligovano članstvo s EU, bez uključivanja u njeno članstvo, kao i NATO.
Preporuke:
0
0
37 subota, 06 februar 2010 02:27
Ljilja
"Kada ce Rusija srvarno nesto da ucini za nas?" A sta su to Ameri ili Evropljani stvarno ucinili za nas sem sto su nas bombardovali i rascepali nam zemlju... i na zalost i dalje je cepaju. Bas velikodusno!
Preporuke:
0
0
38 subota, 06 februar 2010 03:33
Nikola Turajlić
U prethodnom komentaru sam naveo da je za Srbiju (u koliko joj uopšte ima spasa) optimalno rešenje samo privilegovano partnerstvo s EU, što joj omogućuje održavanje dostignutih odnosa sa EU, kao i Rusijom, što eventualno pruža nekakove razvojne šanse (po onoj narodnoj da umiljato janje dve ovce sisa).
Bajke o tome da će članstvo u EU (koje je praktično nedostižno u koliko se ne izvrši trampa za KiM) pretvoriti Srbiju u investicioni Eldorado, za investitore iz EU i USA, su u najblaže rečeno smešne.
Ove su i same finansijski "pukle" i one trebaju kredite. Takodjer i njihove banke i investicioni fondovi su pred "pucanjem" jer su nastali novi baloni zbog nemogućnosti vraćanja kredita za fuzije firmi i druge ogromne investicije.
Dakle tko ima u svetu višak novca koji može investirati?
Kina koja ne zna šta sa svojim dolarima i ponešto Rusija kao i neke od bogatih arapskih država zbog prihoda od nafte.
Štaviše Kinezi imaju toliku količinu zelenih novčanica i žive u strahu da dolar ne padne, pa kao besni investiraju po svetu. Nešto sam čuo da se spremaju i u Srbiji graditi mostove i termoelektrane. Ne možem poverovati da oni to rade, pored toliko pozivanih euroatlanskih "dobrotvora".
Teoretski gledano jedini ispravni put za Srbiju bi bio da se ona pokuša "udati" za Kinu, tj. da se ponudi ovoj kao logistička baza za EU, a proizvodna za Rusiju.U ovom slučaju bi se Kinezi verovatno pustili u investicije u luku Bar, željeznički i putni koridor prema Crnoj gori i Madjarskoj (pogotvo nakon lošg iskustva s najmom dela luke u Pireju).
Jasno je da ovakav projekt, i kada bi bio izvodiv, nema nikakove šanse na uspeh, jer se s istim ne bi saglasili srpski euroatlanski prijatelji (kao s Fiatom).
Istina i SEK-a meša karte u svetskoj ekonomiji i pitanje je da li bi bilo dovoljno vremena za ostvarenje projekta (sa EU zelenim svetlom).
I na kraju ću dodati da kada ne bi postojala EU, trebalo bi je izmisliti zbog srpskih gradjana i njihove jedine preostale (uzaludne) nade.
Preporuke:
0
0
39 subota, 06 februar 2010 05:44
kj
@Mislilac, nece bas biti tako.Malo vise upotrebi glavu, citaj i gledaj sve,a mnje gledaj CNN i FOX Tv.
Preporuke:
0
0
40 subota, 06 februar 2010 06:15
Beli Grad
Za Mislioca koji ne misli!
"Tvoja Srbija" nece odustati od clanstva u NATO, zato sto ne moze, sto ne sme, a ova situacija, Tvoje Srbije, priznacete, konstatovati , ne preporucujem vam nikakvo razmislajnje, nije rezultat nekog razmisljanja, niti pobudjuje na razmisljanje.Nego je rezultat golog terora u njegovim "pluralistickim izrazima".
Posto ne razmisljate, onda i ne osecate, jer to dvoje su organski povezani. Inace kada biste osecali (i razmisljali) shvatili bi koliko je nebulozno govoriti o Srpsko-Ruskom bratstvu u kategoriajma virtualnosti ili komunistickih podstapalica.Dakle, nase bratstvo je organsko i mnogo starije od Novovekovnog uvezenog, izvezenog nam (nesto kao sto se danas uvozi/izvozi demokratija)komunizma.
Nastavak vaseg komentara, definitivno, ukazuje da imamo posla sa totalnim poslusnikom NATO lobista.Pocni malo da razmisljas, ne bili makar, shvatio da ima drugih koji razmisljaju (i osecaju).
Preporuke:
0
0
41 subota, 06 februar 2010 11:22
Supervisor
@Ultravisor.Citat:" Hocemo li biti Pasuluk, sa specijalnim vezama sa bivsim delovima zajednicke drzave..."Blagodareci tvom Tadicu Srbija ce da postane pasaluk.Ulazeci u NATO definitivno se priznaje status drzave Kosovu, a marioneti koji su dosli na vlast ce da odrade posao do kraja, sto ce reci uvesti raskomadanu i bezlicnu Srbiju u NATO, sto ce je do kraja i dokusuriti.Ova vlast u Srbiji vise mi lici na marionetsku nego na ozbiljnu vlast.Pretpostavljam da znas sta su marioneti u politickom smislu.
Preporuke:
0
0
42 subota, 06 februar 2010 12:41
Bivši Sarajlija
Nastup „mislioca“ je tipično NATO-vski, agresivan, bezobrazan, sa batinom u ruci dok nam izgovara pretnje, i istovremeno ubeđuje u ono što već znamo: da Zapad ne dopušta izraz volje naroda, da ne dopušta pravo, da Zapad jedino dopušta poslušnost robova.
Ponavljam: SVE OVO MI ZNAMO, i zato se i borimo da ne uđemo u zločinačku organizaciju NATO.
Ovaj „mislilac“ se pokazuje u pravom svetlu: agresivni propagator agresivnog Zapada.
Na Zapadu ništa novo, sa Zapada prema Srbima ništa novo.
Preporuke:
0
0
43 subota, 06 februar 2010 13:51
TOPOLj
Gospodin Konuzin govori istinu.E sad što se ona ne dopada NATOfilima to je nešto drugo.Izjavu povodom mogućeg ulaska Srbije u NATO a nju je prenio "Blic",dao je i ambasador Rusije pri NATO-u,Dmitrij Rogozin.Slažem se u potpunosti sa svime što je rekao i gospodin Rogozin.Rusi ne mogu biti veći Srbi od Srba.Žele i hoće da pomognu,samo, veoma je teško pomoći nekome ko se ponaša mazohistički.Na ovome sajtu pored "patriota" iz Srbije koji hoće pošto poto da Srbiju vide u NATO-u,ima i nekih mojih sunarodnika iz RS kojima je za sve loše što se dogodi kriva Rusija.Kad im se pokvari auto,krov na kući,vrata na stanu ili kući,kada ih zaboli stomak za sve im je kriva Rusija ili ruske diplomate.A oni zapravo nisu svijesni da svoju slobodu duguju upravo toj "zločestoj" Rusiji.Pa da nije Rusije Banja Luka,Bijeljina,Prijedor,uopšte RS ličili bi na Bočinju.Srpkinje bi nosile burke.Oni misle da svoju "slobodu" duguju Incku,EU,Gregorijanu i nekakvim trećerazrednim službenicima OHR-a.Da je duguju Americi ili možda NATO-u.Tek sada u ovom teškom vremenu po nas Srbe shvatam značaj onoga što je rekao Dostojevski.Nevjerovatno koliko je Fjodor Mihailovič bio u pravu.Mi Srbi ovakvi kakvi smo,ne zaslužujemo slobodu.Zaslužujemo sve što nam se dešava.Zadnjih dana redovno se analizira u srpskoj javnosti ono što je rekao odlazeći predsjednik Hrvatske Stipe Mesić.O Mesiću mislim sve najgore,ali,čitajući komentare nekih "srpskih patriota" što na ovom sajtu,što na drugim,mogu da kažem sledeće:Za mene je Mesić spram tih istih "patriota" veći čovjek hiljadu puta.Za njega,za Silajdžića,za Gregorijana,za Incka znam šta misle o Srbima i o Srbiji i šta im je konačni cilj.Uostalom oni to ni ne kriju.Ali,veoma je opasno u današnjem vremenu okrenuti leđa ovoj vrsti srpskih "patriota".Misliš da si siguran,da ti se ništa neće dogoditi ali...Po njihovom tonu oni su veći katolici i od samog pape.Veći su Amerikanci i od samih Amerikanaca.Treba otvoriti hiljadu očiju.Druge nema.Ponašanje pojedinaca ide u neshvatljivu krajnost.
Preporuke:
0
0
44 subota, 06 februar 2010 17:02
Mislilac
@kj
Znam ja na sta vi ciljate vi se nadate nekom novom 27. martu, budite uvereni da toga nece biti, i da hocete tako nesto vam nece biti dozvoljeno!

@Beli Grad
Vase odusevljenje Rusijom potseca na odusevljenje pripadnika KPJ SSSR-om, Putin bi bio novi Staljin... Ne postoji nikakvo vekovno prijateljstvo Srba i Rusa, postoji samo vekovna zabluda jednog dela Srba kako su nam Rusi prijatelji. Rusi su nam bili prijatelji samo u vreme Nikolaja ROmanova. Ili se vi pozivate na genetiku? U tom slucaju Slovenci su nam mnogo veca braca nego Rusi...

@Bivsi Sarajlija
Ne brinite, necu da vas mlatim, ali necu ni da dozvolim da moj narod ponovo bude mlacen zbog takvih kao sto ste vi. Plasite se rasparcavanja Srbije? Ja vam obecavam otvaranje pitanja Vojvodine i jos nekih delova Srbije ukoliko se ova zemlja u potpunosti ne okrene evroatlantskim integracijama.

@Za ostale a narocito za TOPOLJA
Zaista mi nisu jasni ljudi koji se danas dive Rusiji. Mogu jos i nekako da razumem divljenje za carsku Rusiju ali danasnja Rusija je jedna azijatska despotija sa neoimperijalnim ambicijama, al dobro, ipak ima svakakvih ukusa...
Preporuke:
0
0
45 subota, 06 februar 2010 17:18
by the way
@Ljilja > Ko kaze da su Ameri i Evropljani ista dobro uradili za nas? Nisu, nit ce.Al i Rusi nisu nista specijalno uradili za nas, nit ce. To je realnost. I kako onda da opstanemo? Ameri i Evropljani su odlucili da nas pretvore u prah. Ima li iko REALNO resenje, a da nije univerzalno, moralisticko, mitolosko, i da nije partizansko nit neko CIA i KGB resenje?
Preporuke:
0
0
46 subota, 06 februar 2010 19:52
Cernisevski
Zoran Nikolin
Nikako mi nije jasno šta ima loše u tome da Srbija
bude vojno neutralna.

- Sta tu nije jasno, kad ste odgovor dali vec u sledecoj recenici:
Pored toga se pitam kako neki ljudi mogu da zaborave 1999. godinu, a i nekoliko predhodnih godina kada nas je NATO sistematski uništavao kao narod.

-Eto to je prava opasnost koja preti od "vojne neutralnosti", sto Srbija time rizikuje ponavljanje istog scenarija. Ko ce u tom slucaju da nas stiti ? Stoga je nas egzistencijalni interes pronalazenje mocnog saveznika. A da to ne moze biti NATO pakt, prosto je aksiom.
Preporuke:
0
0
47 subota, 06 februar 2010 20:59
Odbrana i poslednji dani
Danas je Medvedev izjavio da nova strategija Nato pakta predstavlja opasnost po nacionalnu bezbednost Rusije.To znači ako pristupimo Nato paktu da ćemo i mi predstavljati opasnost za Rusiju. Da li to narod u Srbiji, stvarno,želi? I šta će u tome slučaju biti sa Južnim tokom?
Preporuke:
0
0
48 subota, 06 februar 2010 22:13
Beli Grad
Za "Mislioca"!
Vaši komentari su , definitivno, izvesni pomak u odnosu na prethodni komentar.Međutim, još uvek niste u procesu razmišljanja, nego u nekim demagoškim konstatacijama.Da bi demagogija , koliko toliko bila lakša za apsorbovanje, poslužili ste se retoričkim ključem KPJ-SSSR.Ovaj ključ sada satvljate u službu Srbija-Evroatlanske integracije.
Dakle, vi ste potpuno (totalno) u službi tog ključa (znači žrtva tog ključa)i pri svemu želite da vam on obavi onaj posao koji je nekima (ne meni)obavljao ranije, ali sada , samo sa druge strane, pa sledstveno i u drugom pravcu. (pogledaj moj prethodni komentar: uvezeni,izvezeni, komunizam, demokratija).Znači,ako smete sebi priuštiti da po ovoj tematici razmišnjate , očekujem da ćete shvatiti da vi sa vašim ključem izlazite iz iste matrice iz koje su i kapitalizam (EU-NATO),i bivši (da li baš bivši)Komunizam ka NATO-EU.
Ja govorim o nečem trećem, govorim o bratstvu Rusa i Srba, koje je bilo i ostalo za ogromnu većinu i Rusa i Srba stvarnost koja se ne stavlja pod sumnju, a pogotovo ne na glasanje. A vi i dalje u ključu i po ključu, udarili u genetiku, pa se prisetili Slovenaca. Ja Vas razumem , oni su već u EU i u NATO. Pogledajte ovde na portalu šta nam vaš rođak Kacin nudi za brz, brži ulazak u EU.
Nažalost, moram da ovaj komenatar završim konstatacijom da još niste počeli da razmišljate, nego samo žonglirate nekim stereotipijama iz totalitarističkog arsenala...
Preporuke:
0
0
49 subota, 06 februar 2010 23:33
Bivši Sarajlija
1) Protestujem što me moderator NSPM-a cenzuriše.
2) Za drskost koju pokazuje „mislilac“ trebaju drugačiji, adekvatno neposredni odgovori i karakterizacije njegovog nastupanja, bez cenzura. Ako moderator želi cenzurisati odgovore, onda rečenice „velikog mislioca“ trebaju završavati u korpama za otpatke. Redom:
2.1) Ma, koga ćeš ti da „mlatiš“? Ti si se zaneo da si u vrtiću, u igri gde Đokica i Perica igraju kauboje i indijance.
2.2) Šta imaš ti, ili taj tvoj monstruozno-zločinački NATO, da dopuštaš ili ne dopuštaš narodu. NAROD IMA PRAVO NEZAVISNO OD NATO-a, a tvoja tvrdnja znači da NATO sila uništava svako pravo. To je dokaz da u taj monstrum NATO ne treba ići.
2.3) Današnja Rusija nije „azijatska neoimperijalna despotija“, kako ti, kao propagator NATO fašizma, propagiraš. Današnja Rusija je sunce slobode, i nada za mnoge narode, koje je porobila imperijalna Amerika, da će dočekati svoju slobodu.
Preporuke:
0
0
50 subota, 06 februar 2010 23:37
Bivši Sarajlija
2.4) Rusija NEMA svoje vojne baze i svoje vojnike van teritorije Rusije, a ta tvoja „demokratska“ Amerika ima desetine vojnih baza po planeti i ima STOTINE hiljada svojih vojnika koji ubijaju narode u državama koje je okupirala. Amerika je od 1945. do danas ubila MILIONE ljudi po planeti (Koreja, Vijetnam, Indonezija, Južna Amerika, Srbija, Irak, Avganistan,...). Samo u poslednjih deset godina Amerika je svojom „demokratijom“ lišila života stotine hiljada Iračana. Po tvome NATO-vskom opravdanju, to je zato što Irak nije prihvatio da bude američka kolonija. Isto to se traži od Srba i Srbije, pod izgovorom „evroatlanskih integracija“.
Konačno: JA NEĆU DA SE INTEGRIŠEM SA ZLOČINAČKIM AMERIČKIM DRŽAVAMA, NI KROZ NATO NI BEZ NATO. Tebi sretan put tamo, a ja, i ne samo ja, tamo neću ni po koju cenu. Sa zločincima se ide samo u pakao.
Preporuke:
0
0
51 subota, 06 februar 2010 23:57
aleksandar
Za našeg uvaženog Mislioca.
Dragi naš uvaženi ukrajinski prijatelju.
Nikada nama Srbima američko zlo ne može biti bliže od Rusije. A ni Vama koji se izjašnjavate da imate ukrajinsko poreklo. Ne znam čemu taj poriv da istovetno kao što nas Srbe sada mrze Dukljani i "vojvođani separatisti", takvi kao Vi toliko iracionalno mrze Ruse. A imate isto poreklo, isti narod. Čemu ta mržnja.
Ako Rusija sprovodi ekspanzionističku i neokolonijalnu politiku, a šta radi Nato širom sveta. Verovatno se bori protiv ekspanzionizma, tako što uništava tuđe zemlje (između ostalog i Vašu), ubija i bombarduje. Miroljubivo se, iz altruizma igra šaha na Velikoj šahovskoj tabli Evroazije. Pa to je zaista krajnje neumesno, to što pričate, čak i ako se izuzme da Vam je mentor bio stari lukavi rusofob Bžežinski.
A i oko odnosa Srbije i Rusije niste u pravu. Mnogo nam je Rusija pomogla, između ostalog, da nije bilo Rusije ne bi Miloš izborio nezavisnost Srbije, i ne bismo možda mi sada ovde slobodno divanili. No da se manemo istorije.
Jasno je da je plan Tadića i Šutanovca da se mi jednog dana samo probudimo u Nato. To ste dobro primetili.
Ali uvaženi, ako se to desi, to će značiti da nema više Srba i da je umrla Srbija.
A ja mislim, ne samo da mislim, nego uveren sam, da se to nikada neće desiti.
Preživela je Srbija kroz istoriju mnogo veće sile, a kamoli neće ovo Mefistofelsko čudovište čija je propast već započela pred našim očima, ovo istinsko zlo koje pokušava da zajaše ceo svet, ne znajući u svojoj arogantnoj i nekulturnoj gluposti da je svet nemoguće osvojiti, i da Đavo ne može da nadvlada Boga.
Jednom ste izjavili da ćete piti šampanjca onog dana kada Srbija bude ušla Nato.
Nema loze za taj šampanjac Mislioče, još nije zasađena, niti će.
Preporuke:
0
0
52 nedelja, 07 februar 2010 00:56
Ultravisitor
by the way
@Ljilja > Ko kaze da su Ameri i Evropljani ista dobro uradili za nas? Nisu, nit ce.Al i Rusi nisu nista specijalno uradili za nas, nit ce. To je realnost. I kako onda da opstanemo? Ameri i Evropljani su odlucili da nas pretvore u prah. Ima li iko REALNO resenje, a da nije univerzalno, moralisticko, mitolosko, i da nije partizansko nit neko CIA i KGB resenje?


Amerika i zapad nas ne mogu redukovati u prah bez nase saglasnosti. Oni tu saglasnost iznudjuju od 5. oktobra 2001. neprestano. Od februara 2008., kada su sacekali da drug Tadic dobije drugi mandat pa proglasili Kosova nezavisnom drzavom, stvari su im isle ubrzanom merom. Prevarili su se da ce prica o Nato-u ici kao kroz puter, jer su zaboravili da ovaj narod, iako u stanju apatije, i dalje drzi usi i oci uperene prema neprijatelju. Narod nece da skida domaci jaram s vrata jer zna da je vlast osigurana s polja. Medjutim, narod ce reci zavrsnu rec. Sada je pitanje o ulasku u Nato naprasno postalo aktuelno. To je jedno od najvaznijih pitanja za zapad i Ameriku jer Srbija im treba iz geostrateskih planova a ne jer su srbi spremni ginuti za njihove ciljeve. Nace se i takvih ali vrlo malo. Mislim da su se malo zaracunali jer Srbin mrzi Nato. Cak i onaj koji ce tamo otici za kintu ga mrzi iz dna duse. Pa nismo mi Sutanovac Dragan, druze by the way. Stoga, ni Nato bas nije voljan da ima bilo kakve Srbe medju svojim slugama. Njima treba teren za bojeve glave, razumete. A treba im i saglasnost da su Srbi krivi za ratove u bivsoj Yu i na Kosovu. Treba im potvrda zrtve da su oni u pravu. Traze jos uvek taktiku koja ce im omoguciti taj pakleni plan, ali nece je naci. Ova vlast ce da bude pometena. Vracam se na pricu o prahu. Da smeju to da urade davno bi uradili. Oni to mogu ali nesmeju. Tacno je da bi im to godilo ali nemaju hrabrosti za tako nesto.
Preporuke:
0
0
53 nedelja, 07 februar 2010 01:03
Ultravisitor
@ brata Supervisora

Niste primetili ironiju mog tona. Ja sam ipak na vasoj strani. Oduvek.

To da je Pasaluk ideja vodilja Druga Borisa Tadica i Micuna je vise nego ocigledno. Koliko vekova je potrebno Srbima da vide ko je ko? KOLIKO? Srbi cekaju da im istorija kaze ko je bio kakav, istorija koja se pise svakih 50 godina i koju ce ako se ovako nastavi pisati aparacici DS-a. A neke stvari su toliko ocigledne. Srbine, tvoja jedina partija je Srbija.
Preporuke:
0
0
54 nedelja, 07 februar 2010 03:05
roadrunner
Ja stvarno ne mogu da se setim da nam je iko ikad u istoriji radio više o glavi nego US (NATO). Neko pomnuu dobro?!! Etiničko čišćenje Srba u Cro, podržavanje mafijaškog režima u CG (i sve što rade dole), unitarizaija BiH, Kosovo...I rade nam i zadnjih 10 god iako smo im se maximalno ulizivali , a ovi opet prosipaju narodu istu priču da moramo sa NATo (mogu jer kontrolišu sve medije).

Osiromašena zemlja..nema vojsku, okruženi smo..kao nema rešenja. Ima, al niko nema hrabrosti. Prave Ameri ovaj štit, oko Rusije...samo ponudimo Rusima da mogu da napreve raketnu bazu u Srbiji, automatski im više nikakvi štitovi u Evropi ne vrede. Da vidite kako bi odmah smekšali, a Albance bi pustili niz vodu samo tako...U diplomatiji da bilo šta dobio, moraš da imaš barem nekog keca u rukavu, a ja ne vidim bilo šta drugo...osim da se smiluju zato što smo bili dobre kuce...a videli smo da nisu...No , zato i drže Šutanovca and co., da nekome to ne pade na pamet slučajno. A i neće, nema ko...stranke (pa čak i radiklai) gledaju rejting....zamilsite samo kako bi udarili NATO mediji na njih...niko nema dane kažem šta..
Preporuke:
0
0
55 nedelja, 07 februar 2010 03:29
Bojan -Surbel-
Genijalan je politički manevar Dr Koštunice o pokretanju inicijative za raspisivanje referenduma o pristupanju NATO-u! Uz Božiju pomoć i pomoć srpskih prijatelja, kao što je gospodin Konuzin i njegov narod, referendum bi suštinski pokazao raspoloženje nacije kao što bi i otrežnjujuće delovao na one do sada zavedene i zbunjene građane, kontaminirane pričama o evro-atlantskom raju!Tvorci veštački stvorene dileme o tobože podeljenom narodu za ili protiv NATO-a, bili bi žestoko potučeni i dokazalo bi se da takva dilema kod ogromne većine srpskog naroda(verujem i ponekih nac. manjina), zapravo nikada nije ni egzistirala!Svest o samoodržanju nacije pobedila bi sitne, materijalističke i egoističke porive, kroz istoriju nikada svojstvene svetosavskom srpskom narodu!
Rusi dobro znaju da vlada nije i NAROD!
Preporuke:
0
0
56 nedelja, 07 februar 2010 03:34
Peter RV
@Bivši Sarajlija
"Protestujem što me moderator NSPM-a cenzuriše"
Da vi samo znate koliko puta su moji komentari , ili izbrisani ili prepravljeni.
Preporuke:
0
0
57 nedelja, 07 februar 2010 13:29
TOPOLj
@Mislilac...Nastaviću da se divim Rusiji.Po tome kako nastupate na ovom sajtu više priliči vama da se divite SSSR-u nego carskoj Rusiji.SSSR su izmislili oni kojima se vi divite.Zbigi je njihov sljedbenik.A vi ga jelte obožavate.
Preporuke:
0
0
58 nedelja, 07 februar 2010 15:10
by the way
@Bojan-Surbel, jeste Vi analizirali srpsku istoriju pod Turcima? Niste prepoznali te ''sitne male materijalne interese'' za koje su se Srbi borili(koji uzgred znace zivot ni manje ni vise) kako bi opstali,do pravog momenta, kada se krenulo u REALNU borbu za oslobodjenje. Jel to Srbin imao vise pameti u 15 v. nego danas? Izgleda da jeste.
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 07 februar 2010 16:20
Peter RV
Jedina mogucnost da Srbija dobrovoljno udje u Nato je- da to RUSIJA predhodno uradi.
Preporuke:
0
0
60 nedelja, 07 februar 2010 20:22
PETI ELEMENT
Suverena ličnost uvek MISLI autonomno. A, to znači, analizira, procenjuje i donosi sudove i zaključke.
Nesuverena ličnost je uvek moderna. A, to znači da lišava sebe čoveku svojstvenog procesa mišljenja.
Elem, ko ovde propagira bezuslovni evroentuzijazam, odnosno pokušava da bude moderan?
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 07 februar 2010 20:51
Bojan -Surbel-
@by the way
Analogija, koju pokušavate da povučete sa vremenom pod turcima i danas,činjenično skoro da nikako ne stoji!Srpski narod je u ono vreme, u onakvim nedaćama čuvao veru i običaje i držao se dostojanstveno kao što bi malo koji narod u sličnim uslovima!Naravno i tada, ali u daleko manjem broju nego danas, postojali su "kalkulanti" Tadići, Šutanovci, Dinkići, Čankovi....(e tu se jedino slažemo), veći Turci od Turaka (tako danas ispadoše "Bošnjaci")!Srećom naši stari su takvu prevaru vrlo lako prepoznavali, između materije i dostojanstva birali su ovo bezvredno drugo, te tako danas vi i ja gospodine dišemo i postojimo kao Srbi,kao čisti i prosti ljudi Božiji(govorim bar u svoje ime)!
Ja ću se gospodine "uz put", ugledati na svoje pretke,imaću vere i boriću se da od mene u budućnosti "ispadaju" Srbi!
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 08 februar 2010 23:14
INTEPRETATOR
@ Mislilac
Ja sam se prema tebi teško ogrešio, jer nisam shvatio da se na saitu NSPM pojavio genijalac tvojeg kalibra. Pročitao si veliku većinu komentatora kao otvoreni bukvar i svrstao ispravno medju srbokomuniste.
Tvoje vizionarstvo je zaista neshvatljivo čoveku normalnog uma.
Očito je da nesretnici srbokomuniosti nisu shvatili da ti imaš mesečarsko prividjenje da će neko, preko noći, izvesti "hokus, pokus, preparatus" i te će ujutro biti budjenje pod NATO suncobranom.
Kako je tvoje mesečarsko vizionarstvo dragoceno za Srbiju, Ukrajinu i ostatak slobodnog sveta, preložio bih posebne mere tvoje zaštite (obavezne mreže na prozorima) da ne dodje do, nedaj bože, napada srbokumunista na tebe ili samopovredjivanja.
No okanimo se mi gubljenja vremena sa srbokomunistima, već da ti sa svojim istomišljenikom DHSS-ovcom (vas dvojica mi izazivate asocijaciju na Doktora Džekila i mister Hajda) pod hitno podjete na put, radi spasavanja pobede otete princezi Julije.
U koliko nemate lovu za vozne karte, organizovaćemo akciju prikupljanja.
Jedinstvena princeza izgleda nešto skrhana (kao da ju je preuzela apatija) i nadam se da se i ti nećeš prepustiti istom osećaju.
Javljaj se pod hitno da znam šta mi je raditi.
Preporuke:
0
0
63 utorak, 09 februar 2010 14:25
Mislilac
@Bivsi Sarajlija
Ok, priznajem, mozda i ne mogu da vas mlatim, ali oprosticete mi potpisani ste kao bivsi Sarajlija, ne kao neustrasivi Sarajlija tako da nisam imao pojma sa kakvim sam se junakom susreo.
Rusija je sunce slobode? Za koga to? Za neostaljiniste u Pjongjangu? Za siitske mule u Teheranu? Teroriste u Tripoliju? Mozda za one koji su cinili "slavna dela" u Vukovaru i Srebrenici? Ili za pateticne latinoamericke antiglobaliste?

@aleksandar
Vama izgleda bas smeta nacionalnost moje majke, da se vi pitate ja bih verovatno nosio neku zutu traku a Ukrajina bi nestala sa mape sveta. Pripisujete mi sovinizam iako je on potpuno stran ljudima mog politickog opredeljenja, ali kao neko ko je delom Ukrajinac ne mogu da volim Rusiju zato sto je to zemlja koja je nacionalno ugnjetavala Ukrajinu od njihovog nesrecnog ujedinjenja 1654. zemlja koja je u XVIII veku ukinula njenu autonomiju, koja je okupirala Ukrajinu 1920. koja je 1932-1933. pocinila genocid nad Ukrajincima i koja je u Drugom svetskom ratu pod izgovorom borbe protiv fasizma pocinila nevidjene pogrome nad narodom Ukrajine. Rusija i danas pokusava da kroji sudbinu Ukrajini i gleda blagonaklono na separatiste na Krimu, to je nesto sto ne moze biti protumaceno kao prijateljski gest.
A ni kao Srbin nemam bog zna kakvih razloga da volim Rusiju. Vi pominjete sta bi u XIX veku bilo da nije Rusije, priznajem da oni jesu pomagali Milosu sve do 1833. nakon cega su ga pritiskali zbog cega se on okrenuo Englezima, a i pisci Nacertanija su znali koliko se Rusima (ne)moze verovati.
Po vama Srbija vise ne bi bila Srbija ukoliko nakon ulaska u NATO ne bi izbila neka revolucija. Znaci po vama su inat i tvrdoglavost osnovno merilo srpstva? Ako je to srpstvo onda ga zaista treba saseci u korenu.

@Interpretaror
Bolje organizujte akciju za prikupljanje novca za NSPM jer su se oni na sajtu oglasili da im je pomoc neophodna, a bilo bi steta da ih vise ne bude. Inace, ja u Ukrajinu putujem vrlo cesto. I ne samo u Ukrajinu.
Preporuke:
0
0
64 utorak, 09 februar 2010 19:47
DHSS-ovac
Naravno da je Nato jedina alternativa Srbije. Gradjani su svesni znacaja evropskih integracija i koliku potporu ulazak u Nato pruza istim.

Treba misliti glavom a ne emocijama. Iako sam osudjivao Nato bombardovanje, ono je ruku na srce imalo i pozitivnu stranu jer je ubrzalo pad milosevicevske diktature. Na zalost deo te politike jedno vreme je preuzeo Kostunica, ali taj politicki kurs gradjani su ipak srecom odbacili 2008.

Sto se tice eventualne saradnje sa Rusima, ja realno nista ocekujem pre prevrata u Rusiji koji bi predvodio gospodin Kasparov. Cak i tada Srbija ce saradjivati sa njima, ali kao suverena clanica Nato saveza i verovatno Eu!
Preporuke:
0
0
65 sreda, 10 februar 2010 00:16
aleksandar
Za uvaženog Mislioca.
Nema potrebe za teškim rečima,uvaženi moj.
Kakve crne žute trake,kome smeta kako se Vaša majka izjašnjava.
No, pročitajte još jednom ono što ste napisali.
Osim puno Vaših sasvim spornih istorijskih opservacija i konstatacija koje se mogu po logici i istinitosti uporediti samo sa "argumentima" Dukljana da je "Nemanja izvršio genocid nad njima", da je potom "Srbija okupirala Crnu Goru" i "ugnjetavala sirote i jadne Montenegrine", tu ima toliko mržnje prema Rusiji da se ozbiljno brinem za Vas i Vaše zdravlje. Istorija je zaista veoma čudna nauka. U istoriji se sve može reći, pa i to da je Rusija (koja uzgred tada nije ni postojala kao nezavisna država) odgovorna za glad 1932. u Ukrajini, koja takođe nije postojala kao nezavisna država. A na čelu jedine tada postojeće države SSSR-a je bio neprikosnoveni Gruzin i komunista DŽugašvili od milošte nazvan Čelični.
Ne čini li Vam se da i rezultati ovih izbora u Ukrajini ne daju za pravo ovakvom Vašem ostrašćenom nastupu. Ili ste možda baš zbog toga ovako preterali. Očigledno je da je na Velikoj šahovskoj tabli Sotona izgubila jedno prilično veliko polje.
A za Nato ne brinite.
Ne radi se tu ni o kakvom inatu.
Naprosto, Srbija nikada nije pravila pakt sa Đavolom, sa Sotonom, pa neće ni ovaj put.
Isto želim i Ukrajini. Da se mane anglosaksonskih podlaca koji hoće da podjarme svet i okrene slavjanskoj i pravoslavnoj braći. Isti narod, isto poreklo, ista vera.
Preporuke:
0
0
66 sreda, 10 februar 2010 12:41
Mislilac
@aleksandar
Videli ste u tekstu pod imenom "Cupanje nacionalne duse" sta sam pisao o Montenegrinima i ja mislim da sam tu pokazao solidno poznavanje te teme. Uostalom to ste cak i vi koji imate sve samo ne dobro misljenje o meni priznali. Paralela izmedju Montenegrina i Ukrajinaca ne postoji. Po pitanju jezika i zagovornici "crnogorskog" npr. Ranko Krivokapic priznaju da se radi o lingvisticki istom jeziku ali da oni imaju pravo da ga zovu po svojoj drzavi (sa cime se ja ne slazem). Dok su u slucaju ruskog i ukrajinskog u pitanju lingvisticke razlike, ako mi ne verujete mozete proveriti na filoloskom fakultetu, gde su odvojeno katedre za ruski i ukrajinski. Sa druge strane ukrajinski knjizevni jezik jeste varijanta ruskog a razlog za to je sto je on ubacivan u prvi plan za vreme carske Rusije. Takodje ne postoji paralela ni izmdju crnogorski zelenasa i boraca za slobodu Ukrajine u periodu poljsko-sovjetskog rata. Prvi su jednostavno bili pristalice kralja Nikole i nigde nisu negirali svoje srpstvo, a nisu se borili ni za nezavisnu CG kao sto to Montenegrini misle vec za federalizam. Dok su se borci Ukrajinske Narodne Republike borili za izdvajanje iz SSSR-a. Takodje temelje montenegrinstvu udarili su komunisti dok se u Ukrajini jos u carskoj Rusiji u XIX veku osnivaju stranke koje se zalazu za njenu nezavisnost.
Sto se Staljina tice, on etnicki gledano jeste Gruzin ali politicki gledano je Rus. Sto se tice te homeinijevske terminologije kako je Amerika Veliki Sotona mislim da vam ne prilici, jer uz sve nase razlike ipak vas smatram za inteligentnog coveka i postujem vas vise od vecine komentatora NSPM-a. I da otvoreno cu vam priznati, kao delom Ukrajinac ja osecam neku vezu sa tom zemljom i nakon izbornih rezultata mi je skocio pritisak, zato sto sam ZABRINUT, a ne zato sto toboze mrzim Ruse.
Preporuke:
0
0
67 sreda, 10 februar 2010 15:15
aleksandar
Za uvaženog Mislioca.
Ja sam uvaženi iskreno ubeđen da ste Vi dobar, obrazovan i plemenit čovek, a jedino što Vam dobronamerno zameram je nekritički američki "pogled na svet". Iskreno ste me oduševili u replikama na intelektualnu pustoš i duhovnu prostotu onog sirotog Dukljanina.
Stoga i ne mogu da verujem da kao Sloven verovatno pravoslavnog identiteta (a meni je to veoma bitna kulturološka i identifikaciona odrednice), možete toliko da ne podnosite Rusiju, čak toliko da su Vam bliži oni koji u svojoj neskrivenoj nezasitosti, a to teško možete da poreknete, pokušavaju da osvoje svet. Svojom vojskom, agresijom, svojom "kulturom" (zapravo do sada nezapamćenom i neviđenom antikulturom), svojom ekonomijom kojom kao pijavice isisavaju svetska bogatstva i lažno i veštački "bogate" svoju zemlju.
Već sam Vam rekao. Mnogi oholi i gordi (što su inače smrtni grehovi ko veruje), su pokušali da "osvoje svet", ali avaj, on se ne može osvojiti.
Svako ko je to pokušao, propao je. Na sopstvenom primeru je naučio da je to nemoguće.
Propašće i Velika Sotona uzaludno ubeđena da će ona biti prva kojoj će to nečasno delo uspeti.
Upravo im taj izraz izvanredno priliči (i Homeini je imao pametnih stvari), jer njihovo delo i htenje je zapravo suštinski đavolsko.
Što se Ukrajine i Ukrajinaca tiče, što se jezika tiče, uvaženi, o tome imam veoma izgrađen stav, baziran na istorijskim i kulturnim činjenicama koje sam prihvatio kao logične. Nacije se stvaraju i odumiru, a svako ima pravo da se oseća i izjašnjava kako hoće. Ne bi trebalo da smeta to što razmenjujemo mišljenja o tome.
Dozvolite da se ne složim sa Vašim istorijskim prikazom. Moj bi bio sasvim drugačiji, pošto znam ponešto o onome o čemu pišete, ali bilo bi besmisleno da o tome ovde diskutujemo, a nema ni prostora. Istorija je čudna nauka, i svako ima pravo da događaje tumači kako hoće.
Ne bih želeo da me pogrešno shvatite, da kada Vam nekada "repliciram" želim da Vas uvredim. Bože sačuvaj.
Puno pozdrava.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner